Tento obchod používá cookies, které jsou nutné pro plynulý proces nakupování a aby si obchod pamatoval nákupní košík u nepříhlášených uživatelů. Též jsou cookies vhodné pro statistiky obchodu, díky kterým neustále upravujeme rozhraní a popis, aby bylo nakupování plynulejší a příjemnější. Děkujeme za pochopení!

FAQ – ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Tento FAQ, čti česky: ČastoKladenéOtázky, klade nejčastější otázky zákazníků obchodu a zároveň na ně odpovídá.

Co znamená to "Nejsme plátci DPH"?
Jde pouze o označení pro nakupující, že se neúčastníme složitější daňové evidence. Pro vás to znamená, že všechny ceny jsou konečné. Žádné DPH už se k tomu nepřipočítává (v ceně samozřejmě započítáno už je). Podnikatelé zas žádné nemohou odečítat. Jde o zjednodušení systému a hlavně legislativu, která nařizuje, aby u každé ceny bylo jasně řečeno, co je zač a co se s ní bude dít.

Bez DPH je i dopravné. Žádná z cen včetně součtů tedy nemůže nečekaně změnit svou výši nějakým "připočítáním daně".

Co je to nákupní košík a kde ho najdu?
Nákupní košík je tabulka, do které se vepisují jednotlivé položky. Nejdříve vámi zvolené zboží, při objednávání i doprava a balné. Nachází se vpravo nahoře stránky obchodu. Až do objednání (po kroku 5) se dají jednotlivé položky košíku měnit či mazat. 

Mohu objednávat telefonicky?
Nikoli, každá objednávka musí projít přes eshop. Výjimkou jsou větší objednávky, které dělíme buď na několik menších nebo smlouvou o dílo.

Proč nejde zboží přidat do košíku?
To znamená, že zboží není skladem.

Máte zboží skladem?
Skladové zásoby se snažíme doplňovat co nejčastěji přímo u každého výrobku. Pokud však zboží dostupné je, ale ne v takovém počtu, jakém si přejete, zkuste nás kontaktovat, můžeme se individuálně domluvit.

Kdy ke mě zboží dorazí?
Obecně se snažíme odesílat objednávky do dvou pracovních dnů. Samozřejmě je zde možnost individuálních možností doručení (určitý den například).

Je možný osobní odběr zboží, v Určicích?
Ano je. Platí zde stejný postup jako u placení zboží převodem na účet. Jakmile bude zboží uhrazeno, stačí se domluvit, kdy k nám zavítáte, prokážete se (třeba fakturou) a zboží vám vydáme – platba hotově či kartou na místě není možná.

Posíláte balíky i za hranice české republiky?
Neposíláme. Při individuálním zájmu nás prosím kontaktujte.

Kdo zajišťuje dopravu balíků?
Dopravu zajišťuje soukromá firma PPL. Českou poštou nezasíláme.

Kdy přijede kurýr, v kolik hodin, v který den?
Jakmile od nás dopravce převezme balíček, měl by vás informovat elektronickou poštou na adresu, kterou jste zadali při vyplňování údajů v objednávce nebo kterou jste zadali při registraci do našeho obchodu. Poté už by vás měl dopravce vždy upozornit na jakoukoliv změnu s balíkem. Většina kurýrů volá v den doručování a zjišťuje, v kolik hodin by bylo nejlepší se u vás zastavit – konkrétně se domluví.

Objednal/a jsem si a zboží nedorazilo?
Jakmile dojdete k jakékoliv pochybnosti o doručení či stavu vaší objednávky, neprodleně nás prosím kontaktujte, zjistíme, co se děje. 

Kurýr mi předal deformovaný či děravý balík, co teď?
Nenechte kurýra odjet, žádejte po něm vypsání protokolu o vadné zásilce, hned a na místě. Je povinen to s vámi sepsat.

Balík byl doručen v pořádku, ale když jsem ho rozbalil/a obsah je rozbitý.
Dopravce má svůj reklamační řád. Obecně platí, že máte po převzetí zásilky 48 hodin na nahlášení vady způsobené dopravcem.

Mohu zboží reklamovat?
Ano, můžete, viz. Reklamační řád dole v patičce webových stránek obchodu

Jak dlouho reklamace může probíhat?
Maximálně třicet dnů.

Před třemi lety jsem zakoupil váš výrobek, upadly mu vlasy a sežral je pes. Máte nové?
Ano. Pokud je možné v české republice sehnat materiál povahově stejný či podobný, jsme schopni obstarat součástku novou, bez ohledu na stáří výrobku.